20 жовтня 2015 р.

№ 784. Як придав би світ, а Спаса втратив

БЛАГА ВІСТЬ
ЗАГАЛЬНІ ГІМНИ
784
10. 9. 10. 9. Д. 1079)



1. Як придав би світ, а Спаса втратив,
Мав би сенс тоді хоч день життя?
І речами, що так швидко зникнуть,
Чи придбав би спокій серцю я?
Як придав би світ, а Спаса втратив,
Варте чи зусиль те придбання?
Всі земні утіхи не зрівняти
Із Христом наповненим життям.

2. Мав би золото й любов без міри
І всіма шановане ім’я,
Та не мав надії, не мав віри
І не знав де гавань є моя;
Як придав би світ, а Спаса втратив,
Хто помер за мене на хресті,
Чи ж тоді весь світ надав би захист,
Не знайшов мене б де Божий гнів?

3. О, як порожньо без Спаса в серці,
Лиш гріхи й скорботи навкруги!
І без Нього темрява всю вічність!
Тільки горе, сльози й темна ніч!
Може навіть би прожив без Нього,
Та коли помру, як буде там?
Труднощі життя пройду самотньо!
І у вічності залишусь сам!

4. Що за щастя мати все в Ісусі!
Він розбите серце вмить зцілить!
Чи ж є гріх, що Він простить не зможе,
Смуток, що не зможе зрозуміть?
Якби мав Ісуса, лиш Ісуса,
Хай нічого би не дав цей світ –
Буде все тоді моїм в Ісусі;
Всі потреби Він задовольнить.

Немає коментарів:

Дописати коментар